En dag till

Idag har vi ätit pizza till lunch det var jalapenos bacon ost och lök väldigt gott.
Imorgon ska vi snorkla ute i havet ska bli kul .Har snorklat här förr, det var jättefint och vi fick äta sjöborre den gangen.
Vi har rört pa oss jättemycket. Igar gick vi tre kilometer med 5 kg packning i 28 graders varme, vi gar langa promenader, cyklar  och simmar varje dag. Jag tycker att jag rör pa mig mycket mer här än hemma.
Sen jag började  pa Minerva sa har jag fatt sämre kondition än när jag gick pa Övertringen. Där fick vi göra mer saker ute. Jag tror att  om man fick göra det pa Minerva ocksa sa sklle alla jobba bättre och lyckas mer i skolan.
Det är tva tangenter som inte fngerar pa varat tangentbord gissa vilka(=!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Har du varit in och redigerat i bloggen eller? Nu ser man inte längre ikonen för kommentarer. Hoppas ni har det bar. Låter jätte mysigt. Om några år följer vi också med ;)

2012-03-01 @ 14:04:31
URL: http://ylma.blogg.se/
Postat av: Anonym

gjorde en miss för jag ville ha bort den mörka bakgrnden för det gr inte att läsa texten med den. och n törs vi inte ändra nt mer:(

2012-03-02 @ 09:36:25
Postat av: Ylva

Oj du har ju ändrat storlek på hela bannern, hur lyckades ni med det och varför förhandsgranskade ni inte innan ni sparade? Vilket svarta ville du ha bort?

2012-03-05 @ 01:19:18
URL: http://ylma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sag inte att det gick att förhandsgranska, det ändrades pa en gang. Om man har liten skärm sa är det helt omöjligt att läsa vit text pa svart bakgrnd

2012-03-06 @ 02:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0