Gissa vems fötter


Kommentarer
Postat av: jörgen wallin värdens starkaste man

Hej johannes jag gissar att det är dina fötter.det ser ut som du har en sköldpada mellan dina ben.jag har lärt mig att åka snowboard nu kan jag lite triks också jag kan tail grab och 180 och nästan nose grab.har du nåt smek namn där i vetnam.har du några fler historier så lägg in dom här på din blogg.jörgen

2009-03-19 @ 09:15:01
Postat av: Anonym

Hej johannes jag gissar att det är dina fötter.det ser ut som du har en sköldpada mellan dina ben.jag har lärt mig att åka snowboard nu kan jag lite triks också jag kan tail grab och 180 och nästan nose grab.har du nåt smek namn där i vetnam.har du några fler historier så lägg in dom här på din blogg.jörgen

2009-03-19 @ 09:15:16
Postat av: jörgen wallin

råkade skika samma medd två gånger

2009-03-19 @ 09:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0