Allt möjligt

Jag älskar min blogg jag hade 102 besökare häromdan. Så det finns kanske andra som gillar den också.

Vad är 10x10 matte för mina klass kompisar.

Jag har Druckit slurp den finns inte i Sverige.

Gå in på you tobe och sök kiwi det är en kul film det är en fågel det handlar om. Och det är ingen dum film!

Jag älskar mina marsvin jag undrar hur stor dom kommer att vara när jag kommer hem. Kanske 90meter långa. Haaa jag bara skämta.I Saigon såg vi burar med marsvin på gatan undrar hur dom kommit dit dom är ju från sydamerika?Dom hade större öron än Tussan och Sussan.

Det var en bellman och en tysk och en kines som skulle se vem som kunde döda en drake. Bellman började han sprang ut och sa ajjj min snopp draken hade bitit av den. Då var det tyskens tur han kom springande ut och sa ajj min snopp sen var det kinesens tur då kom draken springandes ut och skrek ajjj min tand! ching chong chang min snopp är gjord av stål, sa kinesen.

Någon som är törstig drick inte coca cola drick vatten. Det fräter sönder tänderna.

Idag har vi köpt bussbiljetter till Ranong. Vi ska åka dit när Ylva kommer. Jag längtar verkligen dit

Jag önskar att jag alltid skulle få resa omkring och se nya saker och träffa såna som jag känner och nya också. Och plugga går mycket bättre här än i skolan för här blir jag inte så TRÖTT.



23/3



Idag är vi i Kanchanaburi. Såret är nästan bra nu så jag fick bada i poolen. Det är JÄTTEVARMT här.

Jag tycker visst att Robin borde få en puss av nån söt tjej


Kommentarer
Postat av: Robin

du är snäll du Johannes :D du får leta någon fin åt mig ;)

2009-03-25 @ 17:15:18
Postat av: Ingrid

Hej Johannes!



Jag skulle också vilja vara på ett ställe där man kan sola och bada. Jag tycker att det är alldeles för mycket snö här hemma. Sköt om dig.

2009-03-26 @ 12:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0