Koh Chang

5/4


Vi åkte från Phayam till Ranong. Vi åkte nattbuss men en skrot buss När man ville sova babbla alla i bussen och dom spelade musik på nattbussen.En fet kvinna satt sig på Ylva men hon sa inte förlåt?

Så var hemska nattresan över men vi skulle åka till Trat. Vi åkte nattbussen till Bangkok och åkte dag buss till Trat. Vi åkte bilfärja till Koh Chang jag gillar ön en stor ö(=.


7/4


Här sitter jag och ska berätta mer.

Jag har fått prickar på kroppen vi trodde att det var av handduken men det var det inte kanske soleksem. I alla fall vi har badat och jobbat som en häst(=. Ylva och jag tänkte rida elefant i morgon ps Hille och jag är på reklam på elefantridning sen förra året.

Snart ska vi fira songkran det thailändska nyåret. Då blir man dränkt i vatten i flera dagar dom kastar kallt vatten med is i. Och man blir målad med whitening puder. O jag glömde nästan jag måste köpa en stor vattenpistol så jag kan försvara mig mot dom andra.

Ha det bra allihop!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

ååå, vad roligt med songkran! jag vill också komma dit och fira! pussokram

2009-04-07 @ 15:53:17
Postat av: Anonym

haha

är mamma också glad över songkran?



Ni får spruta lite extra vatten på henne och måla henne ordentligt med whitening puder ;)



Knäpp lite kort på elefanterna om ni hinner!



2009-04-07 @ 17:14:36
Postat av: Anonym

Hej!



Det verkar gött,fast bussresorna verkar sådär!

En bra kommentar angående finanskrisen:Fan det är värre än skillsmässa,jag blev av med hälften av mina pengar men har ändå kärringen kvar!

Hälsa alla och ha det gött!

Rolle

2009-04-08 @ 23:56:52
Postat av: Vendela

Tycker om det du skrev! Trevligt att se en del fina saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0