April, april...

1 april

Vi åkte färja till Kho Phayam. Lulu var kvar fast han var 13 år och hade grov röst. Han ville inte ha det men han fick grov röst. ändå Vi åkte till Vijit bungalow Datji var inte kvar och inte Millet. Men Noan och Poky var kvar, det är hundarna.

Vi bor granne med ett franskt par. Dom bråkar hela tiden nu sa han im sorry i whas drunk.

Ylva ligger och solar det leder till hudcancer.

Nu i dag blev mamma sur det var nåra här och spraya gift i bungalowen dom sa att dom bara skulle spruta på toan men dom sprutade på våra kläder och på snacksen. Jag blev arg nu kanske giftet är kvar på kvällen när jag sover då andas jag in den typiskt Thailand ingen säkerhet. Men jag gillar Thailand ändå.

Ok dags för frågesport

fråga1 vad händer om du vaknar på natten och teven svävar i luften

1 ett spöke tar den

2 en neger tar den

3 varulven tar den

(=


Igår såg vi en sjö häst ,sant. Vi har träffat den elaka hunden som bet hillevi .Ylva såg en sjöorm
och jag jobbade då.

Vi har träffat Chuck och Leek. Dom bor på berget.=).

Vi har så himmla segt internet så vi kan inte ladda upp bilder. Så ni får vänta på dom

Ylva och jag lär beostaren att säga tjena.(= (= (=

Hoppas att ni har det bra alla!

ps inget aprilskämt alls i inlägget snopet va


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos

2009-04-01 @ 19:34:52
Postat av: Marie på skolan

Hej Johannes!

Vad du är duktig på att skriva och så mycket roligt du får vara med om. Här är det snö och slask. Jag längtar efter solen och värmen. På onsdag ska hela klassen till Fränsta och bada.

Kramar från Marie

2009-04-02 @ 18:39:46
Postat av: Linda, Elias och Devin

Vad kul ni vberkar ha det. Elias och Devin hälsar. De är hemma och är sjuka. Elias undrar hur du mår. Han har varit på laserdome förra helgen och skjutit folk med laserpistol i en stor mörk sal där vuxna och barn spelar tillsammans i två lag mot varandra. Det var jättekul säger han. Devin säger att han skjöt massor av gubbar. Vi saknar Thailand när vi läser bloggen. Det börjar iallafall bli riktigt varmt där vi bor, i helgen ska det bli 18 grader. Igår såg vi årets första fjäril. Coolt att ni lär beostaren nya ord, det försökte vi också med, men vi var nog inte där tillräckligt länge..



Vi saknar er. Hälsa Ylva och mamma.

2009-04-03 @ 13:45:31
Postat av: Hillevi

Hej Johannes, vad kul ni verkar ha! Och vilka fina bilder du har lagt upp=)Här hemma hos mig börjar det också bli varmt nu, det växer en massa vårblommor och man kan gå i shorts idag! Jag saknar dig en massa! pussar och kramar

2009-04-03 @ 15:12:28
Postat av: johan

hej ni verkar ju ha trevligt här har det börjat bli vår fast snön är kvar.Elina har hälsat på i helgen. Många roliga historier på din blogg =) o mycket skrivit har det blivit med ser jag, hoppas allt är bra med er tina hälsar.

2009-04-05 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0